Træningstider

Der er træning på følgende tidspunkter:

• Onsdag 16.00-19.30
  • Lørdag 9.00-14.30

Husk at kig i kalenderen om træningen af aflyst i forbindelse med andre arrangementer på banen.

DU har som kører PLIGT til at melde dig til banelederen, inden du påbegynder træningen. Andet kan medføre bortvisning!

Banen

Viborg Motor Klub’s Gokart bane er 500 meter lang, og består af en hurtig sektion med 2 langsider,
og en teknisk krævende sektion.
Banen ligger små 10 km nord for Viborg, op af hovedvej 13. Ved byen Løvel.
Viborg Motor Klub
Havrisvej 10, 8830 Tjele

Gæstekører

1 dags Træningslicens koster  200,- kr. for kører med DASU licens.

1 dags DASU licens koster 150,- kr. som går til DASU.

Regler

Alle kørere skal under træning, såvel som konkurrence, være iført udrustning der følger reglement 6:

• Styrthjelm af godkendt type.
  • Køredragt i et stykke.
  • Handsker uden perforeringer og huller, der dækker hånden fuldstændig.
  • Støvler der dækker og beskytter fødder og ankler.
  • Splintfri øjenbeskyttelse (briller, visir eller lign.)

Bonus

Medlemmer af Viborg Motor Klub, og indehaver af et helårligt trænings-kontingent til Løvelbanen, tilbydes også følgende:

Som et led i klubbens samarbejde med de nordjyske klubber, tilbyder hhv: Thy og Nysum banerne, helårlig træning på deres baner, til 800 kr pr bane. Karting udvalget kan hjælpe med dette hvis nødvendigt.