PRISER OG LICENSBESTILLING 2023

Indmelding og bestilling af licenser skal fremover ske via DASU’s nye medlemsportal på https://mit.dasu.dk

Du kan dog først få godkendt medlemskab og bestille licens på DASU’s medlemsportal, når du har betalt kontingent i VMK. på reg. nr. 8214 Konto 3050495921.

VIGTIG for gokartfolket: Der er ingen adgang til/på banen uden licens. Forældre og mekanikere som færdes på banen, i pitten, ved vægten og i ryttergården, skal altså minimum have en grundlicens (Reglement 6-62.001).

Proceduren kan du finde nederst på denne side. Bemærk følgende priser er kun for kontingenter.

Kontingentpriser

Type 1 – 300kr.

Støttemedlems-skab. For medlemmer der ikke ønsker kørelicens. Kontingentet indeholder betaling til DASU.
Der udsendes klubblad fra DASU og medlemskabet åbner mulighed for at erhverve official licens.

Type 2 – 700kr.

Medlemmer der ønsker Grund-licens, uden fast trænings aftale på Løvel-banerne. Kontingentet indeholder betaling til DASU.

Type 3 – 2000 kr.

Medlemmer der i deres sport ønsker fast træning på banerne i Løvel. Medlemskabet er incl. ret til bande reklamer på 1×1 meter der kan benyttes af køreren eller sælges til en af kørernes sponsorer. Skiltet skal godkendes af en fra bestyrelsen. Dette medlemskab, indeholder Karting trænings/løbslicens.

Type 4 – 1500kr.

Personer under 18 år, der i deres sport ønsker fast træning på banerne i Løvel. Medlemskabet er incl. ret til bande reklamer på 1×1 meter der kan benyttes af køreren eller sælges til en af kørernes sponsorer. Skiltet skal godkendes af en fra bestyrelsen. Dette medlemskab, indeholder Karting trænings/løbslicens.

Gebyr for ændringer af medlemstype kr. 100.

Indmeldingsprocedure og Licensbestilling

1. Find ud af hvilket medlemskab du/I ønsker – se ovenfor.
2. Betal VMK medlemskab til klubben på reg. nr. 8214 Konto 3050495921 eller Mobilepay på 64601
Husk at angive tydeligt navn og evt. Dasu ID på betalingen
3. Log ind på DASU’s medlemsportal
Tidligere medlemmer logger på med licensnummer (ID-nummer) og adgangskode
Nye medlemmer opretter sig på ‘Opret ny bruger’
4. Når du er logget ind, går du ind under ‘Klubber’ i menuen og vælger Viborg Motor Klub
5. Vælg den ønskede medlemskabstype og klik på ‘Ansøg’ (Feltet ‘Udvalg’ skal ikke udfyldes)
6. VMK godkender nu din ansøgning om medlemskab når klubben har modtaget din betaling. Du vil modtage en e-mail på den e-mail adresse du har opgivet i din profil på DASU’s medlemsportal, når godkendelsen er på plads.
7. Efter dit medlemskab er godkendt kan du logge ind på DASU’s medlemsportal og bestille licens ved at vælge menupunktet ‘Licensbestilling’ og udfylde formularen om ønsket licenstype.