Velkommen til Gokart afdelingen i VMK

Gokartsporten er en spændende sport for alle generationer, både piger og drenge. Mange af verdens største og mest berømte racerkører, er begyndt med Gokart: Tom Kristensen, Jan Magnussen, Lewis Hamilton, Michael Schumacher og mange flere. De har alle sammen haft deres start i en gokart. For selv om en rigtig racerbil på mange måder kører som en gokart, behøver man ikke at skulle satse på en professionel racerkarriere for at køre gokart, og frem for alt uden, at det behøver at koste en formue.

Man kan starte i Viborg motor klub fra man er fyldt 5 år, så her kan far/mor og søn/datter rigtigt “lege” sammen. Er du nybegynder eller går du med tanken om at starte med kart sport. Så er du/i mere end velkommen til at kigge forbi, og overvære klubbens øvrige medlemmer hygge sig på banen.

Har du fået blod på tanden og har du spørgsmål, så kig ud på banen og få en snak med os. Alle klubbens medlemmer vil altid gerne hjælpe nye kammerater på sporet.

Klubben afholder 2 ugentlige træninger i karting.

Onsdage fra 16 til 19.30 og lørdage fra 9 til 14.30.